Friday, 30 September 2011

lambat lagi... delay delay delay

proses mixing aku lalui dah dekat 4 kali,
mastering pun 4 kali,
redo vocal dah 4 kali(bukan salah aku, salah vokalis)
sekarang, tinggal last mixing untuk lagu ni

aku tak kisah nak invest
yang penting, kualiti


aku sanggup tunggu lagu ni,
insyaAllah, another good thing for Malaysia.

Tuesday, 27 September 2011

hi kawan!

hi kepada stalker yang nor cakapkan tu,

ESH!!!!!

hi! hi! hi! hi! hi! hi!

kemaskini kehidupan

hidup macam penuh kebingungan
apa ada pada kehidupan?
; satu penceritaan yang kau sendiri lakarkan, kau lukiskan, kau warnakan, kau hiaskan, dan kau abadikan.

Mudah disini untuk aku tuliskan, tapi mudahkah untuk aku jalankan?
adakah kehidupan itu mudah? se-mudah.my? persoalan itu, KITA sendiri yang tentukan.

maka dengan ini, aku isytiharkan, bahawasanya kehidupan aku kini berada pada tahap

MEMUASKAN separuh masa ini

E





Friday, 23 September 2011

macam lama?

macam lama tak menaip
kekok

dunia yang sangat sibuk
haihhhhhh!

Tapi otak saya tak sibuk pun kalau ingat awak, E